Upto Date | Klantenservice

BESTELLEN

Hoe kan ik bestellen?
Bestellen via onze webshop is heel eenvoudig. Ga naar het artikel van uw keuze. Vervolgens kiest u de juiste maat en klikt op ‘Bestellen’. Nu heeft u het gewenste artikel in uw winkelwagen geplaatst. Vanuit hier kunt u de betaling afronden of verdergaan met winkelen.
Wanneer uw bestelling compleet is, klikt u op 'Afrekenen' en volgt u de stappen in het betalingsproces.

Hoe kan ik mijn bestelling betalen?
U kunt uw bestelling op verschillende manieren betalen, namelijk met:
• iDEAL
• Riverty

Wat is iDeal?
Als je kiest voor ‘Betalen met iDEAL’ betaal je via je eigen bank, via je eigen internetbankieromgeving. Dat is vertrouwd, veilig en gemakkelijk. Je kunt direct gebruikmaken van iDEAL, zonder je daarvoor aan te melden.

Zo werkt iDEAL:
  • Selecteer onder 'betaalmethode' in de check out 'iDEAL' en kies de bank waarmee je wilt betalen
  • Je wordt doorgeleid naar je eigen internetbankieromgeving. Daar staat de betaling klaar.
  • Vul de ontbrekende gegevens in en rond de betaling af.
  • Het bedrag wordt van je rekening afgeschreven.
  • Wij gaan je bestelling verzenden. Je ontvangt hiervan een bevestiging per e-mail.

Wat is Riverty?
Met Riverty betaal je achteraf én alleen de artikelen die je houdt. Zo werkt het:
  • Kies bij ‘Betaalmethode’ in de check out voor Riverty.
  • 3 Dagen na het plaatsen van je bestelling ontvang je een betaaloverzicht per e-mail. 
  • Je hebt 14 dagen de tijd om te betalen. Betalen kan veilig en gemakkelijk via de Riverty App of de betaalknop in de e-mail. Kies je voor een alternatieve betaalmogelijkheid, vermeld dan de volledige betaalgegevens, zoals vermeld op de factuur van Riverty. 

Riverty hanteert een strikt privacy beleid. Vul je gegevens daarom nauwkeurig in tijdens het afronden van je bestelling. Word je verzoek tot betaling met Riverty niet geaccepteerd, neem dan contact op met Riverty via 020 723 0270 of kies voor een andere betaalmogelijkheid.

Hoe weet ik dat mijn bestelling is gelukt?
Als u een bestelling heeft geplaatst en de betaling is afgerond, krijgt u van ons een orderbevestiging per e-mail. Hierin staat een overzicht van de door u bestelde artikelen.

VERZENDEN
Worden er verzendkosten berekend?
Wij rekenen geen verzendkosten voor bestellingen binnen Nederland boven de € 75,- indien verzonden met POST.NL. Voor bestellingen onder de € 75,-, betaalt u € 5,95 verzendkosten.

Wanneer wordt mijn bestelling geleverd?
Wij streven ernaar om uw bestelling binnen 5 werkdagen te leveren. De verzending wordt gedaan door POST.NL, zij bezorgen niet op zondag en feestdagen.

Spaar ik ook punten met mijn webaankoop?  
Nee, met uw aankoop via de webshop spaart u geen punten.

RETOURNEREN
Wat zijn de regels voor het retourneren en ruilen?
Binnen uiterlijk 14 dagen na ontvangst is het mogelijk om een artikel te retourneren. De geretourneerde artikelen worden alleen geaccepteerd wanneer ze eerst bij ons per email zijn aangemeld. De artikelen zijn onbeschadigd, ongebruikt en voor zover mogelijk in originele verpakking, met aangehecht prijskaartje. Het eenmalig passen van kleding wordt niet beschouwd als gebruik.

Welke kosten worden er gerekend voor het retour zenden? 
Het retour sturen van de bestelling is €3,95

Wat is de procedure bij een retour?
Vul het retourformulier in en sluit deze bij het artikel in de verpakking. Plak het retourlabel op de verpakking en lever de retourzending binnen 14 dagen na ontvangst af bij het dichtstbijzijnde servicepunt van POST.NL. Zodra wij de bestelling retour ontvangen, krijgt u per e-mail een bevestiging van ontvangst.

Terugbetaling:
Na ontvangst van de retournering, wordt het aankoopbedrag teruggestort op dezelfde rekening waarmee de bestelling oorspronkelijk is betaald. Indien je voor de betaalmethode Afterpay hebt gekozen, wordt dit hierop verrekend. Let op; het kan 14 dagen duren voordat het bedrag weer op uw rekening staat bijgeschreven.
 
Kan ik de bestelling omruilen?
Als u een artikel wilt omruilen, dient u het gewenste artikel opnieuw bestellen. Het artikel dat niet naar tevredenheid is, of niet past, stuurt u via onze normale retourprocedure terug.  Uiteraard is het ook mogelijk om het artikel kosteloos om te ruilen in één van onze winkels.


KLACHTEN
Wat moet ik doen als er een verkeerd of beschadigd artikel geleverd is?
Wanneer u een verkeerd of beschadigd artikel ontvangt, kunt u dit aan ons retourneren. Stuur een e-mail naar info@uptodatemode.nl en geef aan om welk het gaat. U ontvangt binnen 3 werkdagen bericht van ons.   

Heeft u een klacht?
Bent u niet tevreden over een artikel of dienst? Neem dan gerust contact met ons op. Dit kan via de e-mail aan info@uptodatemode.nl of telefonisch via 0512-542874.